Chickens!

Posted On January 29, 2010

Filed under Personal

Comments Dropped 52 responses

Here are my chickens!

Eggs

Omelet

Stripes

Boo

Advertisements

52 Responses to “Chickens!”

  1. BOB

    They look so good I just want to eat them.

    -Peter

    • s8529226

      meany

      • BOB

        Ill name them Breakfast, Lunch, and Dinner.

        -Peter

    • Kyle J.

      Me too! I’d name them Fried, baked, grilled, and KFC.

      • s8529226

        f u

      • Kyle J.

        Hey! I like you’re chikens! There cool! They just make me hungrey!

      • s8529226

        lol

      • BOB

        They look so good!

        -Peter

      • s8529226

        leve them alone!

      • BOB

        Don’t let me come over when Im hungry.
        -peter

      • Daisy

        How could you eat your friends chickens?
        ~ mAdY 😀

      • s8529226

        there is no chat on my blog

      • Edhela

        Oh it’s on homie.

      • Saraxsly :D

        there is chat on ur blog…kinda

      • Edhela

        :O You took my KFC! I hate you. Jk….

  2. Jamie

    lol there sooo cute 😛

    • s8529226

      i know right… god i sound like u

  3. s8321553

    Oh Joe. I love you and your chickens!!(: lol jk about loving you(cause then that would be kinda creepy), but I do love your chickens.(: haha. -Caitlin(:

    • s8529226

      thx lol… kind of creepy ur going out with matt

  4. Edhela

    Awww. That’s so cute! I’m going to name it Fried, Grilled, and KFC. Ain’t no thang but chicken wang. -Edhela

    • Edhela

      Wait no, nevermind. Gonna still name it KFC, Chicken Wang, and Popeyes. 🙂

  5. Ashley

    It’s alright Joe. It’s in Peter’s nature to be mean like that.

    -Ashley

    • BOB

      Im not mean Im just really really hungry.
      Peter-

      • Ashley

        But you’re always hungry; this counts as being mean!

        -Ashley

  6. Ashley

    You’re so mean!

    -Ashley

    • BOB

      I am never mean to Joe and you have to admit I am funny.

      -Peter

      • Ashley

        Oh please, Peter! You’re always saying that you made fun of him. Especially when he was gonna start a diet.

        -Ashley

      • Daisy

        Your not funny when your talking about eating your friends chickens. Your crazy! I’m not brining my dog around you… He might become your BBQ!
        ~ mAdY 😀

      • BOB

        Im not going to eat a dog or Joe chickens that nasty I am just messing with Joe.

      • BOB

        Joe is meaner to me you should see him on the bus.

        Peter

  7. Daisy

    They are so cute! I like Eggs the best! I would never eat your chickens… I know, Peters mean and inconsiderate.
    ~ mAdY 😀

    • Ashley

      I suppose that’s fair Peter. I haven’t seen Joe on the bus, but still…

      -Ashley

    • Saraxsly :D

      wow this is not a random conversation

  8. Edhela

    If I ever see your chickens, I’m going to buy it from you.

  9. BOB

    Joe does worse stuff to me and he knows I am not going to really eat them.
    -Peter

    • Ashley

      I know that. But Joe, I think you should lock your chickens up at night, especially because Peter know where you live.

      -Ashley

      • s8529226

        i do i put them in a a chicken pen so no homo steals them like peter

      • BOB

        Joe, I live in a some what bad neighborhood, so I can pick locks.

  10. s8336301

    Canables!!

  11. s8529226

    omg i altready got over 30 commenys

  12. Cody Duffy

    WOW THEY ARE JUST CHICKENS OMG

  13. Cody Duffy

    im

  14. Cody Duffy

    going to

  15. Cody Duffy

    keep comenting

  16. Cody Duffy

    MUhahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

  17. BOB

    So at your Birthday I can eat your chickens.

    • s8529226

      stop leaving fing comments

  18. 0205andrews

    WHAT!!!??? chickin but.

  19. 0205andrews

    1.

    -Peter

    BOB said this on January 29, 2010 at 2:11 pm | Reply
    *

    meany

    s8529226 said this on January 29, 2010 at 2:11 pm | Reply
    o

    Ill name them Breakfast, Lunch, and Dinner.

    -Peter

    BOB said this on January 29, 2010 at 2:13 pm
    *

    Me too! I’d name them Fried, baked, grilled, and KFC.

    Kyle J. said this on January 29, 2010 at 2:22 pm | Reply
    o

    f u

    s8529226 said this on January 29, 2010 at 2:23 pm
    o

    Hey! I like you’re chikens! There cool! They just make me hungrey!

    Kyle J. said this on January 29, 2010 at 2:30 pm
    o

    They look so good!

    -Peter

    BOB said this on January 29, 2010 at 2:43 pm
    o

    :O You took my KFC! I hate you. Jk….

    Edhela said this on January 29, 2010 at 2:48 pm
    2.

    lol there sooo cute 😛

    Jamie said this on January 29, 2010 at 2:15 pm | Reply
    *

    i know right… god i sound like u

    s8529226 said this on January 29, 2010 at 2:16 pm | Reply
    3.

    Oh Joe. I love you and your chickens!!(: lol jk about loving you(cause then that would be kinda creepy), but I do love your chickens.(: haha. -Caitlin(:

    s8321553 said this on January 29, 2010 at 2:31 pm | Reply
    *

    thx lol… kind of creepy ur going out with matt

    s8529226 said this on January 29, 2010 at 2:33 pm | Reply
    4.

    Awww. That’s so cute! I’m going to name it Fried, Grilled, and KFC. Ain’t no thang but chicken wang. -Edhela

    Edhela said this on January 29, 2010 at 2:47 pm | Reply
    *

    Wait no, nevermind. Gonna still name it KFC, Chicken Wang, and Popeyes. 🙂

    Edhela said this on January 29, 2010 at 2:50 pm | Reply
    5.

    It’s alright Joe. It’s in Peter’s nature to be mean like that.

    -Ashley

    Ashley said this on January 29, 2010 at 2:48 pm | Reply
    *

    Im not mean Im just really really hungry.
    Peter-

    BOB said this on January 29, 2010 at 2:50 pm | Reply
    o

    But you’re always hungry; this counts as being mean!

    -Ashley

    Ashley said this on January 29, 2010 at 2:50 pm
    6.

    You’re so mean!

    -Ashley

    Ashley said this on January 29, 2010 at 2:49 pm | Reply
    *

    I am never mean to Joe and you have to admit I am funny.

    -Peter

    BOB said this on January 29, 2010 at 2:51 pm | Reply
    o

    Oh please, Peter! You’re always saying that you made fun of him. Especially when he was gonna start a diet.

    -Ashley

    Ashley said this on January 29, 2010 at 2:52 pm
    o

    Your not funny when your talking about eating your friends chickens. Your crazy! I’m not brining my dog around you… He might become your BBQ!
    ~ mAdY 😀

    Daisy said this on January 29, 2010 at 2:52 pm
    o

    Im not going to eat a dog or Joe chickens that nasty I am just messing with Joe.

    BOB said this on January 29, 2010 at 2:59 pm
    o

    Joe is meaner to me you should see him on the bus.

    Peter

    BOB said this on January 29, 2010 at 3:03 pm
    7.

    They are so cute! I like Eggs the best! I would never eat your chickens… I know, Peters mean and inconsiderate.
    ~ mAdY 😀

    Daisy said this on January 29, 2010 at 2:50 pm | Reply
    *

    I suppose that’s fair Peter. I haven’t seen Joe on the bus, but still…

    -Ashley

    Ashley said this on January 29, 2010 at 3:06 pm | Reply
    8.

    If I ever see your chickens, I’m going to buy it from you.

    Edhela said this on January 29, 2010 at 2:52 pm | Reply
    9.

    Joe does worse stuff to me and he knows I am not going to really eat them.
    -Peter

    BOB said this on January 29, 2010 at 2:54 pm | Reply
    *

    I know that. But Joe, I think you should lock your chickens up at night, especially because Peter know where you live.

    -Ashley

    Ashley said this on January 29, 2010 at 2:56 pm | Reply
    o

    i do i put them in a a chicken pen so no homo steals them like peter

    s8529226 said this on January 29, 2010 at 2:57 pm
    10.

    Canables!!

    s8336301 said this on January 29, 2010 at 3:01 pm | Reply
    11.

    omg i altready got over 30 commenys

    s8529226 said this on January 29, 2010 at 3:04 pm | Reply
    12.

    WOW THEY ARE JUST CHICKENS OMG

    Cody Duffy said this on January 29, 2010 at 5:56 pm | Reply
    13.

    im

    Cody Duffy said this on January 29, 2010 at 5:57 pm | Reply
    14.

    going to

    Cody Duffy said this on January 29, 2010 at 5:57 pm | Reply
    15.

    keep comenting

    Cody Duffy said this on January 29, 2010 at 5:59 pm | Reply
    16.

    MUhahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

    Cody Duffy said this on January 29, 2010 at 5:59 pm | Reply
    17.

    So at your Birthday I can eat your chickens.

    BOB said this on February 1, 2010 at 1:56 pm | Reply
    *

    stop leaving fing comments

    s8529226 said this on February 1, 2010 at 1:57 pm | Reply
    18.

    WHAT!!!??? chickin but.

    0205andrews said this on February 1, 2010 at 2:21 pm | Reply
    19.

    lol

    s8529226 said this on January 29, 2010 at 2:37 pm | Reply
    20.

    leve them alone!

    s8529226 said this on January 29, 2010 at 2:43 pm | Reply
    21.

    Don’t let me come over when Im hungry.
    -peter

    BOB said this on January 29, 2010 at 2:48 pm | Reply
    22.

    How could you eat your friends chickens?
    ~ mAdY 😀

    Daisy said this on January 29, 2010 at 2:51 pm | Reply
    23.

    there is no chat on my blog

    s8529226 said this on January 29, 2010 at 2:55 pm | Reply
    24.

    Oh it’s on homie.

    Edhela said this on January 29, 2010 at 2:57 pm | Reply

    Leave a Reply

  20. 0205andrews

    o

    BOB said this on January 29, 2010 at 3:03 pm
    7.

    They are so cute! I like Eggs the best! I would never eat your chickens… I know, Peters mean and inconsiderate.
    ~ mAdY 😀

    Daisy said this on January 29, 2010 at 2:50 pm | Reply
    *

    I suppose that’s fair Peter. I haven’t seen Joe on the bus, but still…

    -Ashley

    Ashley said this on January 29, 2010 at 3:06 pm | Reply
    8.

    If I ever see your chickens, I’m going to buy it from you.

    Edhela said this on January 29, 2010 at 2:52 pm | Reply
    9.

    Joe does worse stuff to me and he knows I am not going to really eat them.
    -Peter

    BOB said this on January 29, 2010 at 2:54 pm | Reply
    *

    I know that. But Joe, I think you should lock your chickens up at night, especially because Peter know where you live.

    -Ashley

    Ashley said this on January 29, 2010 at 2:56 pm | Reply
    o

    i do i put them in a a chicken pen so no homo steals them like peter

    s8529226 said this on January 29, 2010 at 2:57 pm
    10.

    Canables!!

    s8336301 said this on January 29, 2010 at 3:01 pm | Reply
    11.

    omg i altready got over 30 commenys

    s8529226 said this on January 29, 2010 at 3:04 pm | Reply
    12.

    WOW THEY ARE JUST CHICKENS OMG

    Cody Duffy said this on January 29, 2010 at 5:56 pm | Reply
    13.

    im

    Cody Duffy said this on January 29, 2010 at 5:57 pm | Reply
    14.

    going to

    Cody Duffy said this on January 29, 2010 at 5:57 pm | Reply
    15.

    keep comenting

    Cody Duffy said this on January 29, 2010 at 5:59 pm | Reply
    16.

    MUhahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

    Cody Duffy said this on January 29, 2010 at 5:59 pm | Reply
    17.

    So at your Birthday I can eat your chickens.

    BOB said this on February 1, 2010 at 1:56 pm | Reply
    *

    stop leaving fing comments

    s8529226 said this on February 1, 2010 at 1:57 pm | Reply
    18.

    WHAT!!!??? chickin but.

    0205andrews said this on February 1, 2010 at 2:21 pm | Reply
    19.

    1.

    -Peter

    BOB said this on January 29, 2010 at 2:11 pm | Reply
    *

    meany

    s8529226 said this on January 29, 2010 at 2:11 pm | Reply
    o

    Ill name them Breakfast, Lunch, and Dinner.

    -Peter

    BOB said this on January 29, 2010 at 2:13 pm
    *

    Me too! I’d name them Fried, baked, grilled, and KFC.

    Kyle J. said this on January 29, 2010 at 2:22 pm | Reply
    o

    f u

    s8529226 said this on January 29, 2010 at 2:23 pm
    o

    Hey! I like you’re chikens! There cool! They just make me hungrey!

    Kyle J. said this on January 29, 2010 at 2:30 pm
    o

    They look so good!

    -Peter

    BOB said this on January 29, 2010 at 2:43 pm
    o

    :O You took my KFC! I hate you. Jk….

    Edhela said this on January 29, 2010 at 2:48 pm
    2.

    lol there sooo cute 😛

    Jamie said this on January 29, 2010 at 2:15 pm | Reply
    *

    i know right… god i sound like u

    s8529226 said this on January 29, 2010 at 2:16 pm | Reply
    3.

    Oh Joe. I love you and your chickens!!(: lol jk about loving you(cause then that would be kinda creepy), but I do love your chickens.(: haha. -Caitlin(:

    s8321553 said this on January 29, 2010 at 2:31 pm | Reply
    *

    thx lol… kind of creepy ur going out with matt

    s8529226 said this on January 29, 2010 at 2:33 pm | Reply
    4.

    Awww. That’s so cute! I’m going to name it Fried, Grilled, and KFC. Ain’t no thang but chicken wang. -Edhela

    Edhela said this on January 29, 2010 at 2:47 pm | Reply
    *

    Wait no, nevermind. Gonna still name it KFC, Chicken Wang, and Popeyes. 🙂

    Edhela said this on January 29, 2010 at 2:50 pm | Reply
    5.

    It’s alright Joe. It’s in Peter’s nature to be mean like that.

    -Ashley

    Ashley said this on January 29, 2010 at 2:48 pm | Reply
    *

    Im not mean Im just really really hungry.
    Peter-

    BOB said this on January 29, 2010 at 2:50 pm | Reply
    o

    But you’re always hungry; this counts as being mean!

    -Ashley

    Ashley said this on January 29, 2010 at 2:50 pm
    6.

    You’re so mean!

    -Ashley

    Ashley said this on January 29, 2010 at 2:49 pm | Reply
    *

    I am never mean to Joe and you have to admit I am funny.

    -Peter

    BOB said this on January 29, 2010 at 2:51 pm | Reply
    o

    Oh please, Peter! You’re always saying that you made fun of him. Especially when he was gonna start a diet.

    -Ashley

    Ashley said this on January 29, 2010 at 2:52 pm
    o

    Your not funny when your talking about eating your friends chickens. Your crazy! I’m not brining my dog around you… He might become your BBQ!
    ~ mAdY 😀

    Daisy said this on January 29, 2010 at 2:52 pm
    o

    Im not going to eat a dog or Joe chickens that nasty I am just messing with Joe.

    BOB said this on January 29, 2010 at 2:59 pm
    o

    Joe is meaner to me you should see him on the bus.

    Peter

    BOB said this on January 29, 2010 at 3:03 pm
    7.

    They are so cute! I like Eggs the best! I would never eat your chickens… I know, Peters mean and inconsiderate.
    ~ mAdY 😀

    Daisy said this on January 29, 2010 at 2:50 pm | Reply
    *

    I suppose that’s fair Peter. I haven’t seen Joe on the bus, but still…

    -Ashley

    Ashley said this on January 29, 2010 at 3:06 pm | Reply
    8.

    If I ever see your chickens, I’m going to buy it from you.

    Edhela said this on January 29, 2010 at 2:52 pm | Reply
    9.

    Joe does worse stuff to me and he knows I am not going to really eat them.
    -Peter

    BOB said this on January 29, 2010 at 2:54 pm | Reply
    *

    I know that. But Joe, I think you should lock your chickens up at night, especially because Peter know where you live.

    -Ashley

    Ashley said this on January 29, 2010 at 2:56 pm | Reply
    o

    i do i put them in a a chicken pen so no homo steals them like peter

    s8529226 said this on January 29, 2010 at 2:57 pm
    10.

    Canables!!

    s8336301 said this on January 29, 2010 at 3:01 pm | Reply
    11.

    omg i altready got over 30 commenys

    s8529226 said this on January 29, 2010 at 3:04 pm | Reply
    12.

    WOW THEY ARE JUST CHICKENS OMG

    Cody Duffy said this on January 29, 2010 at 5:56 pm | Reply
    13.

    im

    Cody Duffy said this on January 29, 2010 at 5:57 pm | Reply
    14.

    going to

    Cody Duffy said this on January 29, 2010 at 5:57 pm | Reply
    15.

    keep comenting

    Cody Duffy said this on January 29, 2010 at 5:59 pm | Reply
    16.

    MUhahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

    Cody Duffy said this on January 29, 2010 at 5:59 pm | Reply
    17.

    So at your Birthday I can eat your chickens.

    BOB said this on February 1, 2010 at 1:56 pm | Reply
    *

    stop leaving fing comments

    s8529226 said this on February 1, 2010 at 1:57 pm | Reply
    18.

    WHAT!!!??? chickin but.

    0205andrews said this on February 1, 2010 at 2:21 pm | Reply
    19.

    lol

    s8529226 said this on January 29, 2010 at 2:37 pm | Reply
    20.

    leve them alone!

    s8529226 said this on January 29, 2010 at 2:43 pm | Reply
    21.

    Don’t let me come over when Im hungry.
    -peter

    BOB said this on January 29, 2010 at 2:48 pm | Reply
    22.

    How could you eat your friends chickens?
    ~ mAdY 😀

    Daisy said this on January 29, 2010 at 2:51 pm | Reply
    23.

    there is no chat on my blog

    s8529226 said this on January 29, 2010 at 2:55 pm | Reply
    24.

    Oh it’s on homie.

    Edhela said this on January 29, 2010 at 2:57 pm | Reply

    Leave a Reply

    0205andrews said this on February 1, 2010 at 2:21 pm | Reply
    20.

    lol

    s8529226 said this on January 29, 2010 at 2:37 pm | Reply
    21.

    leve them alone!

    s8529226 said this on January 29, 2010 at 2:43 pm | Reply
    22.

    Don’t let me come over when Im hungry.
    -peter

    BOB said this on January 29, 2010 at 2:48 pm | Reply
    23.

    How could you eat your friends chickens?
    ~ mAdY 😀

    Daisy said this on January 29, 2010 at 2:51 pm | Reply
    24.

    there is no chat on my blog

    s8529226 said this on January 29, 2010 at 2:55 pm | Reply
    25.

    Oh it’s on homie.

    Edhela said this on January 29, 2010 at 2:57 pm | Reply

    Leave a Reply

  21. s8529226

    50

  22. s8529226

    chickens!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s